top of page

Veelgestelde vragen (FAQ)

Welkom bij de FAQ-pagina van Isirent!

Hier vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen over onze services, huurvoorwaarden en praktische zaken.

Reserveren
en betalen

HUREN

Hoe kan ik een partytent reserveren?
Je kunt eenvoudig reserveren via onze website.

Kies het gewenste product, selecteer de huurperiode en vul je gegevens in. Je ontvangt direct een bevestiging per e-mail.

Hoe ver van tevoren moet ik reserveren?
We raden aan om zo vroeg mogelijk te reserveren, zeker in het hoogseizoen.

Last-minute reserveringen zijn mogelijk, maar zijn afhankelijk van beschikbaarheid.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Bij Isirent kun je veilig betalen via bankoverschrijving en PIN. 

Moet ik een aanbetaling doen?
Ja, bij bevestiging van je reservering vragen we een aanbetaling van 30%. Het resterende bedrag betaal je uiterlijk bij levering of afhaling via PIN.

Kan ik mijn reservering annuleren of wijzigen?
Dat kan, tot 14 dagen voor de afgesproken datum kosteloos. Binnen 14 dagen kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht.

Neem hiervoor altijd even contact met ons op.

Waar kan ik de partytent ophalen?
Je kunt de partytent ophalen bij ons afhaalpunt in Sneek. Het exacte adres ontvang je na je reservering in de bevestigingsmail.

Moet ik ook iets tekenen? 

Je krijgt de vraag bij afhalen je identiteitsbewijs te tonen en het huurcontract te tekenen.We vragen klanten die bij ons huren zich te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs met pasfoto. Alleen op vertoon van een geldig paspoort, rijbewijs of identiteitsbewijs kunt u bij ons huren.

Wat zijn de ophaal- en terugbrengtijden?
Ophalen en terugbrengen is mogelijk op afspraak, meestal tussen 09:00 en 18:00 uur. We stemmen dit altijd vooraf met je af, zodat het jou het beste uitkomt.

Moet ik zelf de partytent opzetten?
Ja, tenzij je kiest voor onze op- en afbouwservice. In dat geval zorgen wij voor alles en hoef je alleen te genieten van je feest.

Kan Isirent de partytent ook bezorgen en ophalen?
Zeker! Tegen een meerprijs bezorgen en halen wij de partytent op de gewenste locatie. Deze optie kun je selecteren tijdens het reserveren.

Wat als ik de tent later terugbreng?
Laat het ons zo snel mogelijk weten. Bij te laat terugbrengen kunnen extra kosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van de situatie.

Ophalen & Terugbrengen

Logo van ISIRENT, het partyverhuur bedrijf van sudwestfryslan!

Service en ondersteuning

Wat als ik vragen heb over mijn reservering?
Je kunt altijd contact met ons opnemen via e-mail, telefoon of WhatsApp. We reageren snel en helpen je graag verder.

Bieden jullie hulp bij het opzetten van de tent?
Ja, wij bieden een op- en afbouwservice tegen een meerprijs. Dit kun je aangeven bij je reservering. Onze medewerkers zorgen dan dat alles veilig en stevig staat.

Wat als er iets kapot gaat tijdens de huurperiode?
Neem direct contact met ons op. Samen bekijken we de situatie en zoeken we een passende oplossing. Bij schade kan (een deel van) de borg worden ingehouden, afhankelijk van de aard van de schade.

Zit er garantie op de gehuurde materialen?
We controleren al onze tenten en materialen zorgvuldig voor verhuur. Mocht er toch iets niet in orde zijn, dan lossen we dit uiteraard zo snel mogelijk op.

Partytent feestverhuur
bottom of page