Veel gestelde vragen
Hoe werkt het?
Selecteer producten

Kijk rond op de website en selecteer producten voor uw datum.
Plaats de bestelling

Nadat u uw producten heeft toegevoegd aan de winkelwagen kunt u een bestelling plaatsen.
Bevestiging

Ontvang een bevestiging met meer informatie over de huur periode.
Neem een legitimatiebewijs mee
We vragen klanten die bij ons huren zich te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs met pasfoto. Alleen op vertoon van een geldig paspoort, rijbewijs of identiteitsbewijs kunt u bij ons huren.
Moet ik borg betalen?
Wij vragen van klanten borg. Het borgbedrag verschilt per artikel. Levert u het artikel na de huurperiode in goede staat bij ons in? Dan krijgt u de borg na controle weer terug.
Zijn er kosten voor reinigen, reparatie?
Al het materiaal is schoon en in goede staat. We rekenen erop dat u het gehuurde ook weer schoon en in goede staat terugbrengt. Is dit niet het geval, dan brengen we eventueel reinigings- en/of reparatiekosten achteraf in rekening.
Is bezorging mogelijk?
We kunnen materieel ook op locatie bezorgen en ophalen. U betaalt dan een vergoeding voor de transportkosten.